Hultsfred - Live like nowhere else

Ja det var verkligen så. En av de bästa upplevelserna i mitt liv :) haha
Tänkte att jag skulle sammafatta det hela med lite listor  ^^

Konstigaste människorna
  • Salladsmannen (han bjöd på sallad och rivna morötter klockan 6 på morgonen på söndagen hihi kärlek till honom)
  • Tjejen i (neon)rosa hår som sprang omkring helt näck. Vi fick ta på hennes bröst om vi ville :P haha
  • Naken mannen vid sjön
  • Killen i rosa dräkt som sjöng "penis, penis, penis" halv sex på morgonen
  • Killen som ville ha min mat
  • Killen som med en slags totempåle med en dödskalle längst upp förvandlade johanna till en marsipangris och elza till en groda :P
Åckligaste människorna
  • Killen som bajsade på sin kompis. nej jag skämtar inte...
  • Alla som ställde sig vid staketet (mest killar)
Skönaste människorna vi träffade
  • Torbjörn haha nej de hette Tor och Björn. Tor hade kaninöron på sig hela tiden och han måste haft flera olika med sig för det var olika varje gång man såg honom :P
  • Killen som tappat bort sina kompisar :P
  • Killen som delade mitt regnskydd som såg ut som en gigantisk tossa med mig och Elza :P och sedan ville spegla sig haha
  • Tre killar som frågade var man kunde inhandla min otroligt snygga tossa haha
Roligaste
  • Lustgas :) haha allt roligt kommer från sthlm
  • Kvällen då alla i campet gick omkring i svarta sopsäckar. Honey och Adam såg helt klart roligast ut
  • Honeys bad i några okända grabbars minipool - man fick öl jaa :P
  • Roxette tältet haha där många fick napp
  • Då killen med svampbob fyrkant ballong kom förbi och svampbob började stöta på elza
  • Då elza blev hultsfredshoran (hon fick timos autograf på ett kondompaket haha :P ) (bara för att tillägga elza är ingen riktig hora så inga missuppfattningar sker här :P )
  • Lina blev istället naken-lina haha tänker inte förklara varför
  • Umeå tältet där man fick köra sten-sax-påse och om man vann fick man en klubba hihi ^^
Bästa mötena
  • Träffa Salem Al Fakir, ta på hans hår, ta kort på honom, få hans autograf på mitt linne. Han sa att jag var unik hihi som hade köpt hans singel :) <3<3<3 Dynamiska trion + honung älskar honom
  • När alla i Mando Diao skrev på mitt linne (när jag hade det på mig hihi) (L)
  • Träffa Timo Räisänen <3
  • Alla gånger folk ville att vi skulle bada med dem och vi följde med till sjön för att sedan lämna dem där :P
Mysigaste
  • Emil från emmaboda
  • Kolla på 5o cent under en grön blommig filt haha
  • Anna Ternheim konserten (en av två konserter jag lipade på)
  • Emil Jensen konserten, jag förstår inte hur ni kunde dissa honom så. Nej, det var kärlek from the heart and out. ( den andra konserten jag lipade till - sensitive? oh yeah)
Mest bisarra
  • En kväll efter ganska mycket dricka började camp barnmat att hångla med varandra :O :P undra vems idé det var? haha menmen så bra vänner är vi ^^ hihi
  • Att jag och honey kom med på ett klipp, armin är med också finns att se på rockpartys hemsida haha
  • När vi stod i styling loungen och försökte koka vatten i vatten kokaren :P
Kramigaste
  • Lina fick för sig att smyga bakom folk (mig) och sätta händerna runt magen :P skrek flera gånger haha
  • SMK konserten - det kan vi kalla närkontakt :P Har aldirg varit så glad/svettig/full/galen av musiken/ihoptryckt samtidigt :)
  • Alla som gick runt med skyltar "ge mig en kram/puss"
  • Då honey skriker till våra grannar att jag och elza är villiga :P vi var tvungna att gå ut sedan - lite pinsamt haha
Roliga/konstiga citat
  • "Skön bög"
  • "Vi är ute på kram turné så nu vill vi ha varsin kram av er" "Hur många har ni kramat än då?" "nej bara er!" ahaha
  • "Jag har tappat min mobil! Vill ni hjälpa mig att leta?" "Nej vi hinner inte nu men vi hör av oss om vi hittar den"
  • "Jag ska föda hennes barn"
Mest påhittiga
  • Duschen som byggdes av en colaflaska vid vattenkranen :P
  • pyntet av vårt camp, rulla ut kasettband är nästan som julgransglitter hihi
Japp det finns mer men mitt huvud är slut nu. haha
en sak är säker i alla fall, jag kommer aldrig glömma de här 6 dagarna i hultsfred :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback