Klaxons

Jag är lite kär i Klaxons just nu. Deras låt Golden Skans är helt underbar :)
Killen längst till höger har precis samma stil som jag haha.
Jag vill ha hans t-shirt :P
image130

Nu är jag ÄNTLIGEN färdig med att fylla i accomodation form. Har tjatat om det hur länge som helst nu... det som oroar mig är att jag nu såg att det var först till kvarn på rummen :O och jag som har varit hur seg som helst, tänk om jag får världens skabbigaste rum :P haha Det blev något som hette Bulmershe, undra om det finns några bilder på hur det ser ut? hmm

image131       image132

Det ser inte så pjåkigt ut :P med mina svart-vita affischer, mitt påslakan och mina andra grejor blir det nog en riktigt klassig studentlya ;P och cafeterian ser ju alldeles ny ut :)

Nu ska jag duscha och sedan åka med mormor och morfar ut till viskafors för att kolla på en lägenhet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback