Malmö imorgon :D

så nu har jag äntligen packat, eller börjat att packa :P det är så jobbigt och tråkigt, eller det är ännu värre att packa upp. Usch. men jag lyssnar på slagsmålsklubben nu och det gör mig glad :)

image124

hmm jag tror att jag är helt pank och det lär inte bli kul när vi ska shoppa i köpenhamn. Gjorde åt en massa pengar på hultsfred och har inte vågat kolla kontot sedan dess. Kanske borde göra det... :S ajajaj det var riktigt dåligt :( suck betyder alltså att jag får ta studentpengarna och invänta min lön som kommer den 27. jaja.

har jobbat super mycket denna helgen, nio timmar i sträck idag :p jag är tröööött
jag har alltid underskattat de som jobbar i vården innan eller i alla fall tänkt att det inte kan vara så himla svårt och jobbigt MEN det är det. Att ta hand om en gamling själv på morgonen det kräver mycket. Som igår när jag för första gången skulle klara av allt själv och blandade ihop allting, slet i ens tänder som inte hade löständer.. glömde av vilken handduk som skulle vara till vad, hur blöjor skulle sitta ja allting. Hade panik.
så dagens lärdom blir: underskatta aldrig de som jobbar i vården, de sliter häcken av sig

har packat ner fyra par skor till malmö/köpenhamn hihi kommer inte behöva alla men jag vill ha valmöjligheter. För att citera jossan "om jag känner att det är en kjoldag så VILL jag ha kjol på mig!" haha
det jag längtar allra mest efter är köpenhamn så klart och hotellfrukosten. Det finns inget bättre än det, tycker frukosten är det bästa målet på dagen. Gröt, rostat bröd, yougurt, bröd, müsli, våfflor, frukt, ägg(röra), gurka, te, jos, mjölk, marmelad. Jag kan äta hur mycket som helst till frukost. haha. gross :P
Jag kommer alltså äta First Hotel Garden,Malmö ur huset - bildbevis kommer haha


Kommentarer
Postat av: elza

haha, jag mådde inte heller bra av kontoutdraget efter hultsfred, omg... men men, får leva fattigt ett tag, det va det värt haha ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback