Malmö/Köpenhamn

Det var riktigt skönt att komma iväg :)
På något sätt både älskar och hatar jag Malmö - på samma gång.
Som om jag dras dit men när jag väl är där tänker jag på allt annat, hmm det är konstigt...
Mycket shopping blev det (och mitt konto är i bra skick nu, 27/6 ^^)

Fyndade de snyggaste skorna :)

image125

Vi drack kopiösa mängder kaffe, eller rättare sagt pappa och elin gjorde det. Jag drack te, troligtvis gick det ner en sisådär 2-3 koppar om dagen :D men det är gott ^^

image126

(för att quota min syster så är det nu tydligen inne att dricka kaffe/te ur takeaway mugg så därför tog hon kort på mig när jag gjorde det haha. I'm so trendy ;P

Tänkte lägga in lite fler bilder senare, ska slänga mig i duschen nu för ska ner till stan och träffa elza, honey och några till. Sommartorsdagarna drar igång idag så vi ska kolla lite :p och dra med honey till krogen för första gången.. hihi.. men suck vilka dåliga band det kommer ( med undantag för Salem Al Fakir och Bo kaspers Orkester) som idag till exempel mix megapol kväll - usch haha
Men det ska bli kul att förhoppningsvis träffa lite folk (alla som orkar ta sig ut i regninga borås..)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback