Midsommar '07

Efter mycket om och men så spenderades midsommaraftonen (och Honeys födelsedag) i Frufällan hos en mycket trevlig Jonas, Johannas arbetskompis. De väger sopor ihop ;P och sedan i fristad hos någon där jag träffade min kusin. Förfesten var riktigt lyckad :) resten mest.. ja intressant haha
 
image110    image111
Jouhaine, Honey, Vicky och Elza :D                        Jag och Honey (tungor ;P haha)

image112           image113
Jouhaine & födelsedagsbarn                                  Vixpix :)

image114    image115
Tror det var Honey som kom på årets julklapp "fleximat" haha ^^

image116
Förfest-fixarn himself :)

image117    image118    image119
             Elza ^^                            Godaste cidern :)               Vix, J, Johanna, Honey

image122
Innan vi drog till bussen skulle J gå över till grannarna och av någon anledning säga god jul :P
   

image120       image121
Sofia och Vicky äter chips för festen var såå intressant ahaha och Honey träffade sin EKO kompis :)

Jouhaine och jag tog bussen hem vid elva för jag skulle upp och jobba imorse.. usch vad jobbigt det var ;( hörde inte klockan så pappa väckte mig tjugo i sex. Jobbade mellan kvart i sju och tolv och ska dit igen nu klockan 4. Ska sova nu så jag orkar :P hörs ikväll, puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback