Reading

image129

Det skulle varit så kul att åka dit. Vara där.
Vad sägs som Razorlight, Bloc Party, klaxons, Fall Out Boy, RHCP, the view, new young pony club, jamie T...

och till hösten kanske jag bor där :)
känns väldigt konstigt och abstrakt... om två och en halv månad kan jag bo, BO, BO i England!
Strange.
Fyllde idag i mitt accomodation form, tydligen så måste man lista boende så jag måste läsa på om de olika campus husen :p ska man ta Bulmershe, St George's, Sherfield, Sibly eller Student Village?
haha jag har ingen aning, det jag vet är att jag vill komma i en korridor med roliga, sociala och lite halvgalna människor. Sådana som inte stänger in sig på sitt rum utan som vill umgås och hitta på saker :)
Vad är annars poängen med att gå på university om man inte träffar nya roliga, trevliga, sköna människor?

Nästa år i augusti befinner jag mig nog på Reading Festival med ett gäng sköna engelsmän och kvinnor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback