Rostat bröd

Sitter och äter rostat bröd, såå gott :)
Kom just hem från göteborg, var och såg oh laura. De var riktigt bra :D
Jag och stephen blev helt kära i sångerskan. Hon hade helt underbar röst, cool stil och härlig personlighet. En person att tycka om alltså.
Sticky Fingers är helt klart en nattklubb jag tycker om, med tre (vad ci såg) dansgolv, varav ett spelade bara indie musik (=total lycka när  lost patrol, håkan och killers kommer efter varandra) Dit måste man gå oftare.
Sedan trodde vi att det gick en buss hem så vi sprang genom stan (jag i klackar - stephen i streetskor :P ) också fick vi reda på att det inte gick någon buss. Vi fick alltså vänta i enoch en halv timma på bussen. Till TVÅ. menmen vi lekte lekar och räknade fyllehick. på bussen satt världens jobbigaste tjejer, citat "åhh jag är så full och vad gör vi i en buss på väg till borås?? jag har ett ragg vi sover hos honom iiiiiiiii" suck (menmen man är säkert jobbig när man är full med) därefter spydde en kille på golvet ieew, men vi överlevde och kom hem helskinnade och nu sitter jag här. Ska äta upp mitt rostade bröd och sedan sooova :)

Godnatt - puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa det blir så när man är ute och festar :) men det är värt det :D
hoppas du hade det kul på grand?? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback