Sommartorsdags premiär

Det var det igår. Ganska tråkigt faktiskt. Kallt och blåsigt. Inga bra band.
Vi hade tänkt gå till swing för att honey skulle göra sin krog debut men det kostade 50 spänn att bara komma in. Så roligt är det inte där så det blev inget. Vi satsar på lördagen istället - då blir det trägårn :D

image127Invigde mitt andra danska fynd igår - tröjan från deres :) Jag älskar den affären, kunde handlat upp hela deras sortiment :P Det är i alla fall små gröna duvor på tröjan, det syns lite dåligt.

Mitt otroligt stökiga rum syns i bakgrunden.. :P skulle städat det idag tänkte jag men det blev inte riktigt så... för det första så vaknade jag inte förrän klockan ett och för det andra var jag tvungen att röja ur garderoben för att få plats med alla kläder som låg överallt i rummet.

Nu ska jag snart ner till stan igen, jag och Elin ska se Måns :p haha jag vill se honom dansa till cara mia. Det är endast därför jag ska ner! haha Hur som helst så blir det mysigt att sitta på sandwalls plats och förhoppningsvis är det lite annat folk än fjortisar ute :P

Så, måste fixa det sista nu. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback