Student --> Hultsfred

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Det har hänt alldeles för mycket på för kort tid och det har inte funnits tid till at sitta vid datorn... men jag ska inte klaga. Student är ju något man bara gör en gång i sitt liv. Det var sååå kul. Champagnefrukost, sista mentorsmötet, ceremonin i Borås hallen, möss-kastningen, studentsången, nationalsången, utspringet på trappan, åka flak genom stan och skrika som en galningg :D , studentfest hemma, förfest i min trädgård, grand på kvällen och vår misslyckade efterfest (det ble rätt bra till slut iaf). Stevo kunde inte följa med ut och det var otroligt synd, får inte träffa honom på en vecka nu.. men jag hängde av någon anledning med hans kompisar :P michael, martin och niclas. vet inte vart mina tjejor försvann. vi hade iaf väldigt kul fram till halv fyra på natten då de tog en taxi hem och jag blev hämtad av mamma - lyx :)

Så imorgon blir det hultsfred :D har kunnat vila i knappt tre dagar så får se hur det går haha fem dagar nere i smålandsskogen :P Vårt camp med det otroligtsnygga tält vi har köpt (stort och bra) ska heta Camp Barnmat 89 haha

Inhandlat till hultan idag :
  • Flipflops med dödskallar :P
  • barnmat i olika former :)
  • nudlar
  • kex
  • riskakor
  • en tub med rågkakor (räknade ut att jhag kan äta 6 st om dagen :P )
  • rataouille i konserv
  • tuggummi
Hoppas det ska bli bra. Har lånat pappas gamla vandringsryggsäck som han hade på 70-talet. riktigt retro :) så nu får allting plats. Japp det ska nog bli bra. Drickan är också fixat. Allt känns bra. Bussen går 11 imorgon och är hemma på söndag igen, förhoppningsvis i någorlunda skick :p Då kommer ett inlägg om festivalen och mer bilder från studenten ^^

Pusshej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback