Au point

Är färdig med svenskan :D wieee och det gick bra, BRA, BRA
- så himla skönt
Så för att fira tänkte jag lyxshoppa lite på eftermiddagen, det slutade dock inte så bra. Ingenting passade, allting var för stort eller fanns i fel färg. Ville ha en grå mysklänning och hittade en fin på gina till ett överkomligt pris (min plånbok lider kopiöst av alla biljetter jag köpt hit och dit... ;P ) men varför designar man en klänning med enormt stora öppningar för armarna? hmm... allt som allt kom jag tillslut hem med ett par khaki-gröna leggings som jag länge letat efter, en hårklämma och en sjal. Lyxshopping på hög nivå. Jag vet i alla fall att jag till på fredag ska ha köpt två par vita skor och ett vitt linne till studenten. :)

Var sedan på min näst sista flöjtlektion - ever och det kändes lite sorgligt. Har ändå spelat i åtta år med samma lärare så det är lite speciellt, får se till att hitta något bra att ge henne nästa gång. Any suggestions?

Känner att det är väldigt mycket kärlek som skickas ut till olika saker från mig just nu, men all kärlek är bra kärlek så idag ger jag min kärlek till The Tough Alliance :) Inget får en på bättre humör och deras nya skiva A new chance släpptes idag, måste köpa den när plånboken mår bättre.

Nu ska jag sortera in alla nya tiger lou låtar och sedan sova (beauty sleep, you know...)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback