Back to business

Japp, idag började slitet. Slitet för pengarna jag ska tjäna den här sommaren för att om möjligt slippa betala så mycket för pluggandet. Gick upp klockan 05.30 och var halvt död. Usch. Stressade iväg till jobbet. Men okej det var trevligt, alla var snälla och så. Dock har en speciell odör fastnat i min näsa - en blandning av pastasås och bajs/kiss. Inte så mysigt.

Så när jag och stephen satt på körskolan undrade jag hela tiden om jag luktade pastasås :P haha han sa att jag inte gjorde det. Sedan ritade vi och skrev i varandras böcker, jag har en röd golf och han en silvrig ;P haha
Innan jag gick till körskolan gjorde jag också dagens fynd :D vita tygskor på wedins, så söta (och billiga :P ) MEN de luktar otroligt mycket gummi. Undra om jag har känslig näsa idag eller vad det är, jag kanske är gravid :O som XiaoMei i DH som blir überkänslig mot lukter eller nej det vet jag säkert att jag inte är.

Nej jag borde inte sitta här, jag borde gå och lägga mig och sova för jag ska börja jobba klockan 7 imorgon igen. Jag är dock en natt människa som blir pigg runt 7-8 på kvällen och det håller i sig. Får se hur det blir med sömnen... I alla fall så lägger jag nu upp en bild från balen, kommer fler senare :)    

image103
Moi et mon cavalier.

Kommentarer
Postat av: elza

aaaaaaw, söta som socker är ni :D

Postat av: vicky

så söööööta :D:D

2007-06-01 @ 09:40:07
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: tea

ni va sååååå söta ! :)

2007-06-09 @ 21:20:29
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback