Du låter som en kulspruta!

Haha det sa pappa till mig igår, för tydligen gör jag det när jag är arg :P
Som han uttryckte det: orden sprutar ur munnen på dig
haha
Och jag var faktiskt arg eller irriterad på en kvinna som jobbar på mitt jobb. Hon blev sur på mig för att jag gav de äldre kaffe i mugg och inte i kopp. De andra stod på min sida men hon skulle absolut hålla en föreläsning om varför man skulle använda kopp :P jaja De andra är i alla fall riktigt trevliga och jag längtar lite tills jag börjar jobba, även om det är på midsommardagen... :(

Var hemma hos Malin idag, hade tråkigt efter spelningarna och hon räddar mig alltid från tristessen :D såg på mash, provade skor, åt naturgodis och lagade vår specialité: färsk ravioli fylld med ost och spenat samt färdig tomatsås. Hemligheten för att lyckas ligger i hur man häller i pastan i vattnet, och nej jag tänker inte dela med mig av våra knep ;P

Kollade på almås/björkäng/viskastrands bal senare - christopher och erika var så fina :) De andra också såklart, det fanns helt klart en trend med många bruna och lila klänningar. Tycker nog att de bruna var finast, mycket min stil.

Näpp nu ska jag sova, ska jobba klockan 7 imorgon, ha körlektion, shoppa med lillasyster och se på friskolornas bal så sömnen behövs :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback