Goggles only :P

Filmen om Edith Piaf var väldigt bra :) började tillochmed gråta i en scen då hon får reda på att hennes älskare omkommit i en flygkrash. Ska inte berätta mer utan gå och se den!

Farmor och Farfar var här tidigare idag och de är så söta,  på vägen hit hade de småbråkat om radion och de fortsatte under hela tiden de var här. Inte så att det blev ett storbråk mer en massa små pikar. Precis som man tänker sig ett gammalt par.

Skrev innan att en bild på mig i goggles (haha)  skulle komma, så varför inte?

image96

Läste tidigare idag att vårens mode inom brill-branchen är nörd-modellen, det var en bild på en modell med ett par harry potter liknande glasögonsom inte var alls snygg. I texten stod det att det var väldigt svårt att bära upp nördlooken och ja det förstår jag när inte ens en otroligt snygg manlig modell kan göra det. Därför körde jag på min egen stil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback