"JammaBra och jag forever"

Fredagen den 11 maj var en stor dag.

image85    image83

image84    image82

Kvällen då vi spelade med Svante Thuresson.
Kvällen då jag framförde mitt första solo på barytonsax.
Kvällen då 60+ tanter slogs om platserna på teatern.
Kvällen då vi fick Loka backstage.

För att citera den store mannen himself ;) "JammaBra och jag forever"
"Jag är helt klart hellre här en på det där flamspartyt i Helsingfors."

(Av någon anledning bytte vi namn 5 minuter innan konserten, okej från ett ganska trist kulturskolans storband till JammaBra (oskars idé) , ett annat förslag var bäckängs storband men jag stod upp för mig när alla skrek burn :P ett annat var jammabra.com och jammadåligt.nu . vi har sån humor. funderar just på vad som var min poäng med det här men hursomhelst så heter vi nu något annat - ehh alltdå jammabra :P )

moahaha

nä men det var riktigt kul och lärde mig en massa
hela kulturnatten var lyckad
Estet-tvåornas cabaret och the googly moogly band som spelade frank zappa låtar var helt klart bäst ^^


Now it's time to go and knyta sig.
Svenska prov imorgon.
Teorilektion med stevo.
Estet-treorna cabaret på kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback