Otippat (höhö)

Att gå konstant mellan klockan 7 på morgonen och klockan halv 8 på kvällen gör ont. Först jobb och då var vi ute på stan och handlade lite och fikade i parken, jag älskar mitt jobb :D
Sedan hade jag min första körlektion ever :) och det gick riktigt bra, han sa att det syntes att jag kört en del innan och det känns ju alltid bra att höra. Dock måste jag öva på att bromsa mjukt :P min fot är helt okänslig och jag tvärbromsar alltid... menmen ska öva på det tills på måndag
Hjälpte Julia att shoppa till skolavslutningen och efter att ha granskat nästan alla affärer i stan hittade vi de perfekta jeansen ^^ på det mest otippade stället - kan ni gissa av min ordlek?? haha TIPPY :P min humor är på topp...

Var med Malin och Cim och tittade på friskolornas bal - alla var så fina idag med.
Insåg att jag inte kommer att få se bäckängsbal :( min lillasyster har skolavslutning och jag offrar mig faktiskt gärna för henne, my Julia, hon går ju ändå ur sexan och blir stor för att börja högstadiet. Men det hade varit kul att se alla, linnea, tommy, erika, haris, johanna...

Näpp nu ska jag surfa lit, se om det går något bra på tv och sedan gå och lägga mig OCH sova lääänge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback