Parlez-moi

Jag lugnade ner mig tillslut i alla fall. Efter att ha lagat lite lunch (tortellini), laddat videon för att spela in sista OC-avsnittet och fixat mig var jag lugn nog att bege mig till stan. Skulle köpa vita sneakers i knalleland men de fanns inte kvar i min storlek, minsta var 40 och det är ganska mycket för stort :( så jag fick tappert knalla tillbaka till stan. Haha just det när jag gick tillbaka in mot stan och var helt i min egen världe körde en bil förbi och tutade och vinkade så jag hoppade flera meter (och en liten överdrift) men i alla fall jag hann inte se vem det var och det gjorde mig väldigt nyfiken, så vem var det som skrämde livet ur mig? haha

Efter denna upplevelse förde mina ben mig till city där loka passionsfrukt och ett paket kex med smultronsmak inhandlades. Här skulle pluggas. Biblioteket nästa där förövrigt nästa konstiga upplevelse infann sig. Jag går ännu en gång i min egen värld (nej jag är inte psykiskt sjuk funderar bara sjukt mycket :P ) och när jag öppnar dörren börjar ett tjugo tal människor applådera :O Fattar ingenting och känner mig smått generad innan jag fattar att en grupp små barn har piano konsert. Haha. Fick till slut pluggat lite franska som var målet med dagen och det kändes bra.

Nu skulle jag ha haft ett intressant samtal med Lina om hennes trip till Frankrike, livet och annat viktigt men det verkar inte bli så eftersom någon upptar linjen. Inte heller Malin vill svara. Skulle få tag i henne för att alla tjejorna ska träffas imorgon för att skriva ett tal (eller flera) till middagen på onsdag :D  haha kommer garva ihjäl mig ...
Men eftersom ingen tydligen vill lyfta/lägga på luren lägger jag in låt listan från balj-kvällen i lördags (ska försöka skrapa ihop några bilder för att sedan skriva ett inlägg om den braiga traditionen att bada balja ;)) Alla låtar rekomenderas varmt. VARMT. haha


Song for the songs - The Concretes
Release me - Oh Laura
Lovely friends luck - Nejra
Forever fucked - Odd Perspective
Kino - The Knife
Koka-Kola Veins - TTA
You take my breath away - The Knife
Summercat - Billie the Vision and the Dancers
Holiday - TTA
When I was a kid - Tiger Lou
My man, my moon - Feist
First Class Riot - TTA
Can't be so - Fibes Oh Fibes
Amnesia - Odd Perspective
No Cigar - Millencolin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback