The months to come are wonderful...

Laleh och Navid Modiri och Gudarna kommer till Hultsfred = lycka
Helt klart bland de bästa bandsläppen idag.
Insåg just att det kommer bli en massa musik i sommar, och det gör mig absolut ingenting :)

En liten lista över vad som händer:

24/5 ~ Slagsmålsklubben
2/6 ~ Oh Laura (Jesmond Chester)
14/6 - 16/6 ~ Hultsfred
2/8 ~ Salem Al Fakir
9/8 ~ Bo Kaspers Orkester
22/8 ~ Weeping Willows
7/9 ~ Håkan Hellström


Idag blev jag också med glasögon och vi får väl se hur denna relation ska arta sig, men än så länge är det prima. En bild kommer senare. Måste gå och lägga mig nu för imorgon är det paper 2 i svenska (mitt favorit prov) och då måste man vara pigg. Därefter välbehövlig shoppingtur :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback