Worst night out...

ja det var verkligen det...suck.. det verkade som att det var dregg-kvällen nummer ett. Jag blir så trött.
För det första blev det inget av trägårn för det var synthkväll och inträde på 70 spänn, rövarpris för lite musik. Hade kunnat gå med på det om det var ett band som spelade - men icke! Så det blev swing :(  Det luktade illa på dansgolvet och fanns bara en massa äckliga människor som trodde att de ägde världen. Jag orkar inte med killar som lägger armen om en och säger "sexy white girl" , det är INTE okej. punkt slut. Eller killen i rullstol som trodde att han hade rätten att ta på mina ben och säga en massa snusk. Nej, kort sagt det var en HEMSK kväll. Men tack elza, linnea, alex, johan, cim och resten för att den blev lite bättre i alla fall.

Nej, nu ska jag glömma den kvällen.

Igår på förmiddagen var jag och familjen i göteborg och shoppade, eller jag och elin shoppade :) Och vi hittade alldeles förmycket :P Det blev skor, linne, kjol och en klänning. Jag hittade min efterlängtade gråa klänning.
Check it out! :)

image94

Jag borde nu gå och plugga lite franska - final exams på onsdag. Men har ingen lust med någonting.
Får se vad som händer ikväll, kanske åker till jossan och badar lite balja eller ber någon komma och se på film med mig. Som sagt just nu vill jag inte göra någonting och det gör mig deprimerad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback