hejhej

klockan 15.25
Anna stiger ur bilen efter att ha fått en liten lapp av ingen mindre än eeva. (aka kugg-eva)
Ja det är sant. Anna har tagit körkort.

glädjen var enorm
haha det låter som en dålig film men så var det
jag har kört en del idag
konstigt va?
bland annat körde hem till tor också åkte vi till city och köpte godis
man måste ju fira
godis, te och life auqatic (?) blev valsen :)
därefter middag med mortor hihi och systertor
du gör mig lycklig
du är det finaste jag vet
när allt annat här är falskt och fel
och jag går bara ner mig
men det är så jag säger det.


nu har jag jävligt ont i magen
så jag ska sova
god natt :]

Kommentarer
Postat av: vicky

grattis :D:D

Postat av: Lisa

Grattis :D :D

2007-09-16 @ 12:01:40
Postat av: Andrea

Wiie, grattis!

2007-09-20 @ 14:44:17
URL: http://j0zz4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback