Caught in a symmetry

Fick just svar från Hertfordshire att de hade ändrat min kurs till det jag bad om, första gången som något går lätt angående england. Förra året när jag sökte och kontaktade dem var det ett fullkomligt kaos. Kursen som jag nu är antagen till är English language and communication with Journalism and Media Cultures vilket känns som en superbra kurs, vet dock inte om den slår Communication and Society with French i Nottingham....hmm det känns skönt att ha knappt en månad kvar att bestämma sig på. Beslutsångest hör till en av mina major egenskaper.

Elzas middag igår var mycket trevlig : )Grattis Darling! Pälsen hade bakat paj och fixat vin. Hon fick en massa presenter bland annat en kyckling av Honey och Vicky vilken alla trodde genom kortet var något helt annat :P haha "hej jag heter dick och det betyder kuk på engelska men skit i det du" - nyckelringen gick hem haha bästa humorn :P Honey hade en rosa mössa som jag tvingade mig till att få prova, vi spelade trummor haha. I bilen ner till stan fick jag hyllningssånger dedikerade till mig, blev så rörd ;) haha
Hoppas många emos nappade på krogen :P

Kommentarer
Postat av: Emil Rameau

HAHAHAH Kjell Bergkvist!

KUNGEN!!!!11111!11!!!!1!1!!!!!!!!!1111!1ELEVEN

2008-04-07 @ 11:28:30
Postat av: Anna

oh yes he is :) älskar rollen han gör i "den bästa sommaren" och den filmen där han är kock, heter den kocken kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback