du brukade gå i täten

Den här dagen har varit hur bra som helst. Det började med att jag och Anna satt utanför skolan och solade, det var varmt och mycket mysigt. Sedan kom Eva och Maud och vi snackade ännu mer, solade ännu mer och skrattade ännu mer. Picnic i slänten vid fontänen och tentaplugg sittandes i gräset, det blir nästan inte mer vår än så.

På eftermiddagen hämtade Pappa mig, han lurade i mig att han hade något ärende på andra sidan stan och började köra mot Olskroken. Till slut hamnade vi runt Redbergsplatsen, och vad ligger där? Jo, Lejonet&Björnen. Han kan den mannen. Tre kulor glass i solskenet som var så varmt att tröjan åkte av. Tror aldrig jag har ätit så god hallonglass i hela mitt liv. Passionsfruktssorbet och jordgubbscheesecake gick inte de heller av för hackor. I bilen hem åkte pilotglasögonen på och vi lyssnade till p3 på jättehög volym.

Nu, alldeles för en liten stund sedan, har jag äntligen bestämt mig och tackat ja till min plats på Nottingham Trent University. AAAAHHH, är det enda jag kan säga. Haha. Jag har också efter noga grunnande kommit fram till vilket studentkomplex jag ska tillbringa mitt första år: Sandby Hall. Det ligger mitt i centrum. Helt perfekt, ja helt perfekt.

Kommentarer
Postat av: elza

wiiiiiiiie, vad bra att du har bestämt dig, vi ska bli britter haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback