jag går ner på knä och spelar alfapet

Gårdagen var sjukt rolig. Matilda, du och jag är från och med nu bundisar deluxe : )
Vi började kvällen på Kelly's med att spela alfapet på franska med några andra trevliga franskanördar: Ako och Klara. Dricka vin och spela spel har varit en klart underskattad kombination från min sida men jag har nu helt blivit frälst. Är mycket stolt över att ha bildat n-i på franska efter två glas haha. Svanen hägrade. Tog även denna gång en castro, upptäckte att kajsa var åtta år äldre än jag, träffade Maud. Dyrkade Gustav vid dj-båset, har för mig att jag skrek att han var min idol och jag skulle dyrka honom för all framtid... :P Dansgolvet var nice, besökte backstage och dansade loss med matilda. Försvann hem med torkel, vi gick i en timma och fyrtio minuter för att komma till hans lägenhet. Jag har sjukt ont i fötterna..men blev mutad med glass - vienetta. Vem kan motstå det? menar jag :P Kommer ihåg att vi lyssnade på feist och somnade vid fem halv sex. Åt frukost hos matilda dagen efter, fan vad gott det var, och vad sunkig jag är meeeen det var kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback