klubba

Ibland inträffar något som man är helt omedveten om att man gör. Idag sjöng jag i ljus stämma (folk brukar alltid säga att jag har mörk röst för att vara tjej så det var ännu konstigare..) toute de suite när vi gick ut ur klassrummet. Har ingen aning om var det kom ifrån. Underligt haha.

Imorgon beger sig stora delar av min klass till svanen och jag var inte sen att haka. Ska slagga hos matilda, kommer bli mycket nice, spela alfapet och annat : ) och därutöver slipper jag ta bussen kvart över tolv. Jag kan inte förstå för allt i världen att västtrafik inte inser att torsdag är en festdag och att folk vill ta sig till och från göteborg senare än midnatt...suck. Vänner är trevligt alltså.

Jag och Elza insåg också att det bara är tre dagar kvar till the big day, dagen då vi får se Håkan på Scandinavium. Det kommer att bli stort och vi har bästa biljetterna:sittplats rakt framför. Sjukt bra.

Nej nu ska jag falla för frestelsen och se några avsnitt gilmore girls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback