Let's face it, I'm not wonderwoman..

Nej jag ringde och sjukanmälde mig till jobbet och tänker inte sätta min for på krogen i natt. Höll på att dö under högskoleprovet, host och snörvel. Men Elzas middag missar man inte : ) Har hittat en riktigt bra present haha den är humor på hög nivå.

Förövrigt så har jag hittat en peace&love polare att åka med: min syster! Urvalet var inte stort eftersom ingen hade lust, pengar eller tid. Tråkigt, men syrran och jag kommer ha sååå kul! Igår såg jag att the Hives är bokade, har velat se dem i flera år och nu äntligen. Elin berättade också att jag kanske skulle få vara modell till hennes klass' modevisning i maj, hur kul som helst. När jag tänker efter så kommer sommaren 08 bli en Anna-Elin sommar, vi ska till barcelona, peace&love och malmöfestivalen ihop. Sjukt bra innan jag sticker till England i höst och inte får se henne på ett halvår.

Nej nu ska jag snart gitta med bilen mot Elzas hus. Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback