om jag är en fluga och det är jag ju så kommer jag ändå aldrig förstå vad ett lejon är

Elza och jag hade världens bästa kväll igår. Håkan Hellström är mannen. Det var helt underbart. Öppningen med Tro och tvivel, Gårdakvarnar och skit, Hurricane Gilbert, när han spelade Vi två sjutton år som sista låt. Vi hade konstant rysningar i kroppen och grät till var och varannan låt. Det går inte riktigt att beskriva känslan när ett fullsatt Scandinavium står upp och skriker vi älskar håkan. Brännö Serenad, jag älskar den låten. Vi dansade loss till Ramlar, En vän med bil, kom igen lena, jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din. Jag är fortfarande lite skakis..

På vägen hem hittade vi ett par ensamma jeans på en stolpe jag såg tyvärr ingen i kalsonger på konserten, attans. Myntade uttrycket tjockisar ska bära svart. Lekte vaginaleken. På göteborgs central säljs hårspray som endast är för cool people with cool hair, undrar om jag får köpa sådant? Sedan i Borås hoppade vi in i fel bil haha Jag frågade Elza innan om hennes pappa hade en ny bil och hon svarade ja så vi drog upp dörrarna och där sitter en skrämd mamma. chock haha vi börjar asgarva och jag får till slut ur mig ett förlåt och förklarar att elzas pappa har en likadan bil. haha. slår igen dörren och dör av skam... kunde inte sluta skratta haha När vi väl sitter i Elzas pappas bil ( den verkliga) ser vi den andra bilen köra förbi och inser att personerna som skulle ha hoppat in gått precis bakom oss. Vad förvånade de måste ha blivit :P

Inser just att jag har skrivit mer om bilincidenten än konserten :P haha jaja nu ska jag se klart A beautiful mind. God natt!

Kommentarer
Postat av: elza

hahhahahha det va sjuuukt kul ^^
och a beautiful mind är sjukt bra :)

Postat av: Johannes Bergström

Hehe, det såg allt lite roligt ut :P Det är bara att fråga nästa gång så kan ni också åka med ;)

2008-04-14 @ 19:47:03
URL: http://jojohannesskriver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback