woop woop

Peace&Love biljetterna är bokade! Alldeles nyss, nu ligger dem i en mapp i mitt rum. Jag och Elin ska norr ut, så långt norr ut vi någonsin har varit. Det kommer bli såå bra, tåg tur och retur och på vägen upp åker vi tillochmed första klass, hur glassigt är inte det? Längtar otroligt mycket.

Igår tackvare Anna upptäckte jag att den allra godaste linssoppan finns i Saluhallen i Göteborg. Grekisk faki med vitlök, det är gudomligt och billigt. För att fortsätta på linser och bönor lagade jag korv- och böngryta till lunch, vilken smakupplevelse! Haha. Nej, vad vill jag egentligen säga? Jo att jag nu ska gå ut och ta fram mammas cykel som jag om sisådär två timmar ska trampa på till träningen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: elza

den soppan är sååå god, prova bönsoppan också, det heter typ fasolada eller nåt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback