precis som förut, fast kanske kanske inte



Anna & Johanna.
(Johanna och jag är som gjorda för att dela Gott&Blandat påse med varandra.)



Puss-rutan


I tisdags hade jag en mycket trevlig dag med Anna och några andra Alingsåsare i götet.
Vi gjorde Liseberg, aldrig tidigare har jag varit i spelhallen men satan vad kul det var! Anna och jag utmanade varandra på galopplopp, vi dansade oss svettiga på dansmatta och körde motorcyklar som galningar genom hollywood.
För att dämpa hungern på eftermiddagen moffade vi i oss mängder av kosskola och sedan blev jag övertalad att åka höjdskräcken. Fyyy. Haha. Gubben i stolen bredvid fick leka psykolog :P
Vi åt på lyxrestaurang vid Avenyn.
Vi såg MissLi.
Vi fikade.
Vi såg Moneybrother. Som jag dog framför scenen. Det var sjukt bra.
Sedan åkte jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback