dina andetag

När jocke och resten av bandet spelade den låten igår fick jag gåshud.
Det var så bra :) Elza och jag hade efter mycket knökande och armbågande fått två riktigt bra platser - låångt fram. Nästan så vi nuddade honom haha neej inte riktigt men ändå. Var i extas nästan hela tiden, om du var här, palace & main, mannen i den vita hatten, kärleken väntar, vinternoll2, 400 slag. Det var sjuukt bra : D
Hela kvällen var sjukt bra. Allt från att käka subway - baguette till att bli fotad när man äter den till att "stå i fel kö" och behöva rusa för att knö sig in genom en yttepytteliten dörr (tror dörren till mitt rum är större) till att se familjen som förband och skrika det snurrar i min skalle för full hals. Han som sjunger i familjen hade förövrigt en riktigt snygg tröja som jag skulle vilja ha till nästa krogkväll :) vit med neonrosa bokstäver med det snurrar i min skalle förstås haha letar nu febrilt efter en sådan...

Sammantaget kan man då säga att jag älskar kent och folk som sjunger på skånska.

image147

(jag har fotat själv :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback