en MYCKET bra dag..

Idag är jag gnällig, otroligt gnällig. Det beror på att hela dagen gick åt helvete. Skolan började klockan ett, jag var tvungen att ta bussen halv tolv, skit tid, fullt med folk. De två som satt framför mig hade nog badat i parfym innan de gick hemifrån. Var hög och dimmig i huvudet av deras dofter i flera timmar efteråt. I denna dimman skulle jag också intaga min lunch vilket gick sådär. Irritationen på topp. Väl i skolan var det bara tråkiga människor och tråkig grammatik lektion som man lika gärna skulle kunnat skippa (och sova ännu längre), men jag skulle ju till friskis efteråt så inte skippade jag skolan nej. Tänkte för mig själv på bussen hem att det skulle bli riktigt kul att träna - ack så fel jag hade. Tjejen som hade aerobics-passet måste haft knäck i öronen, varit halvt rubbad också vidare. det var rent ut sagt för jävligt, långsam musik, knasiga rörelser då man typ skulle puta med baken och hoppa runt. Till råga på allt skulle vi ha styrkedelen till en låt med ett enda ord i: motherfucker (sjöngs långsamt, högt och utdraget). Jag drog därifrån efter 20 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback