Så, vad ska hända?

Vid frukosten nu imorse läste jag och Elin Elle. Längst bak finns horoskopen så nu vet jag vad som händer fram till mitten av mars...

Den här perioden handlar om att hitta dig själv. Senaste året har ditt tecken genomgått en hel del förändringar och nu är du osäker på vem du är och vad du vill. Det resulterar i många långa samtal med din partner eller en nära vän. [...]

Har personen som skrev detta hoppat in i min hjärna?



Nu ska jag duscha och sedan pysa till jobbet, 14.30 till 20.30 är en ganska soft tid : )
Ska också inhandla en mycket snygg topp för att dränka mina sorger samt filosofera big time.

Kommentarer
Postat av: emil rameau

Mycket märkligt indeed.

2008-02-15 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback