don't know what i'm supposed to do

För en liten stund sedan lyckades jag buda hem en väska. En alldeles underbar blå portfölj. Det är helt sjukt vad freaked out jag blir av auktioner, allt från panikslagen till lyckorus då jag lyckades vinna. Tänk om det här är min nya drog...

Imorgon, eller i natt vid fem beger jag och pappa oss till flygplatsen för att ta oss till Nottingham. Skolan ska checkas in och mitt framtida boende. Det ska bli såå kul, spännande, konstigt, skrämmande.. Har nollkoll på hur det ser ut, vad som händer, vilka som bor där. Men fy fan vad skönt det ska bli att flytta, vara på ett ställe där inte en enda förutfattad mening finns, där inte alla har strulat, haft sex med eller på annat sätt hållit på med samma person. Förmodligen är det också större chans att man hittar någon som är mer som en själv där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback