mot sherwoodskogen

Så, Nottingham slog mina förväntningar, det var bättre, det var mysigare. Kommer trivas som fisken i vattnet, handen i handsken eller något.


Vi besökte campus, såg rummet där jag ska bo, shoppade i mängder. Hotellet låg granne med en av de bästa secondhand affärerna jag skådat. Summan blev tre klänningar,skor och sjal. Vi åkte dubbeldäckare, snackade med en man som hette Tony som lärde mig allt om bussystemet. Upptäckte chaitea latte på Starbucks som är helt underbar, samt ett par reebok skor utanför fönstret. Frukost käkade vi i mängder för när man ska vandra runt i en stad går det åt mycket energi tänkte vi, skulle dock inte rekomendera er att äta fem toast på raken samt yougurt, müsli och croissant. Spårvagn åktes såklart och naturligtvis stängde jag in mig i en telefonkiosk.




Kommentarer
Postat av: elza

hahaha vad är det för ställe som heter "cow", låter rätt festligt haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback