Le pain francais

After-tenta-barsittandet i lördags var mycket nice! Jag och mina franskapolare drog till vasastan och drack öl, snackade en massa skit och hade allmänt trevligt. Kvällen hemma i Borås gick inte den heller av för hackor. Det var förfest hos Vicky med allsång, vin och en massa dans. Tillställningen finns förevigad på elzas bdb, pell.bdb.se. Vi gick före i kön och röjde sedan trägårn. Dagen efter gjorde min hals ont. Mycket ont.

Den gör fortfarande ont såhär en knapp vecka efteråt så idag fick jag skriva grammatiktenta gåendes på alvedon...Det blev ett lite lugnare tentafirande. Vi gick till Le Pain Francais och fikade. C'était très bon. Mandelcroissant och rabarber/grädde te. Inget slår den kombinationen. Därefter gick Anna och jag runt på stan - det var sol för sjutton gubbar! Därför inhandlade jag på HM ett par utomordentligt snygga solglasögon. Vilken färg? Rosa :) Vi kände också för att göra en god gärning så på Designtorget köptes två busskortsfodral till förmån för Faktum. Anna höll upp dörren för en gammal tant också, 2-1 till henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback